Facebook wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów prowadzących działalność w Internecie. Proponuje coraz to bardziej zaawansowane opcje, ułatwiające obsługę klientów. Portal służy nie tylko budowaniu relacji i poznawaniu nowych ludzi, ale także udostępnia rozwiązania przydatne w działaniach marketingowych. Dzięki temu zyskuje stałych i nowych użytkowników prowadzących swoje przedsiębiorstwa w Internecie.

Nowe rozwiązanie od Messengera, czyli ulepszona obsługa wiadomości i zarządzanie stronami www

Obecnie aby zdobyć zaufanie i zyskać wysoką renomę marki, firmy w sieci internetowej, należy zatroszczyć się o klientów. W tym celu należy zapewnić im nie tylko wartościowy przekaz, wysoką jakość, ale także perfekcyjną obsługę. Rozwój nowych technologii i umiejętne wykorzystanie możliwości, jakie niesie ze sobą nauka, sprawia, że można oferować i świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Najważniejszy w działaniach marketingowych jest klient. Oznacza to, że każde działanie musi być wykonane z myślą o nim.

Messenger służy komunikacji, tym samym budowaniu relacji i podejmowaniu interakcji. Aby ułatwić porozumiewanie się z odbiorcami i ulepszyć proces obsługi klienta testowana jest nowa wtyczka.

Nowa wtyczka od Messengera, czyli Customer Chat umożliwi prowadzenie konwersacji nie tylko na messengerze, ale także na stronie internetowej. Na razie jest w fazie testowej, ale zainteresowane firmy mogą zapisać się na listę oczekujących: https://web.facebook.com/help/contact/183001548938810?_rdc=1&_rdr

Część formularza dla firm, które chcą skorzystać z wtyczki w wersji beta

Jakie ma pełnić zadanie?

Ma umożliwić prowadzenie rozmów zarówno w aplikacji Messenger, jak i na stronie internetowej. Co ważne, historia rozmowy nie będzie znikać, tylko zostanie zarchiwizowana. Oznacza to, że zachowany zostanie kontekst wypowiedzi. Jest to krok w stronę użytkowników sieci internetowej, dzięki któremu będą mogli kontaktować się w wybranym miejscu, bez konieczności uruchamiania aplikacji. Nowa wtyczka ma zapewnić wygodę zarówno firmom, jak i klientom, poprzez możliwość komunikacji nie tylko przez aplikację, ale także w trakcie korzystania z witryny. Obsługa klienta ma wyjść na wyższy poziom.

Dzięki temu rozwiązaniu będzie można zyskać czas, który przeznaczyłoby się na uruchomienie aplikacji itp. i komfort, ponieważ nie opuszczając strony internetowej, będzie można skontaktować się z firmą, zadać pytanie, poprosić o pomoc itp.

Co jeszcze oferuje wersja 2.2?

  • Zwiększenie zaangażowania odbiorców, dzięki możliwości dodania przycisku zachęcającego do działania przy wysyłaniu filmów, zdjęć, czy gifów.
  • Kolejna nowość: Broadcast API w otwartej wersji beta, to możliwość wysyłania za pomocą jednego żądania API wiadomości do wszystkich subskrybentów.
  • Wbudowany NLP m.in. w języku polskim.

Czekamy na nowe możliwości, obecnie wtyczka jest w fazie testów, ale mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli z niej korzystać. Wszyscy chętni mogą się zapisywać na listę oczekujących.